Öppen profil på Facebook?

AstonVilla

Trådstartare
Hur gör man för att få en helt öppen profil på Facebook?

Det handlar självklart om min egen och jag tycker att jag har ändrat alla inställningar så att alla ska kunna se allt men ändå står det följande om någon som inte är vän med mig där går in på min sida:

"X delar bara med sig av viss information till alla. Om du känner X, skicka ett meddelande till henne eller lägg till henne som vän."

Nån som har nåt bra tips?? Tack på förhand! :)

Sv: Öppen profil på Facebook?

under kontoinställningar väljer du vad vem ska kunna se.. ett tips till nästa gång är att läsa faq på den berörda hemsidan innan du frågar.

Tack för svar, tro mig jag har läst där och gjort som de skriver att man ska men det ser fortfarande inte ut som jag vill, det är därför jag undrar om det finns någon annan inställning som jag missat.

Eller någon annan som har upplevt samma sak?

du vet att du kan förhandsgranska profilen med de inställningar du gjort så du får se hur det ser ut för andra... förövrigt så förstår jag inte vitsen med att de man inte är vän med en ska kunna se varesig bilder eller annat.

Du får självklart tycka vad du vill, men nu var det inte den frågan det här handlade om. Ja det vet jag men det har inte hjälpt. Jag får fortsätta att forska i det här..

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
732
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 380
Senast: qitis
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 048
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 943
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈