Öppen träning måndagar

Murray

Trådstartare
Hur länge håller den öppna träningen (eller vad kallas den?) på måndagar på? Eller har den redan slutat, isf när sätter den igång igen? Har glömt bort tiderna också.
tacksam för svar.

Sv: Öppen träning måndagar

Den är slut för i år, vet itne när den börjar igen, men det brukar vara någon gång i april, tror jag:D

Okej, tack. har inte kunnat rida ordentligt eftersom marken är sten utan snö, och fullblodet/fälttävlanshästen som är i topptrim håller på att krypa ur skinnet. Han skulle behöva springa av sig lite :angel: . Höll på o skaka av mig när han ruskar på huvudet hela tiden i skritten igår.:p

Murray skrev:
Okej, tack. har inte kunnat rida ordentligt eftersom marken är sten utan snö, och fullblodet/fälttävlanshästen som är i topptrim håller på att krypa ur skinnet. Han skulle behöva springa av sig lite :angel: . Höll på o skaka av mig när han ruskar på huvudet hela tiden i skritten igår.:p

Den är tyvärr stängd, kostar för mycket att hålla den öppen under vinterhalvåret eftersom det tydliggen är färre som kommer in o tränar... Vi brukar annars åka in så gott som varje måndag med våra löphästar...

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
975
Senast: cewe
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 295
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 169
Senast: inverterad
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka