Öppnar inte länkar.

åke

Trådstartare
Rätt var det var när jag klickade på en länk på MSN så öppnar datorn inte den. Jag måste kopiera och klistra in för att se. Vad kan detta bero på? Har fungerat innan.

Sv: Öppnar inte länkar.

Microsoft har tidigare haft tillfälligt länkstopp i Windows Live Messenger 2009 för att försöka få bukt med det virus som sprids där genom länkar. Kanske är ett sånt stopp dom infört nu också...?

Du är inte den ända med det problemet! Det har varit så för mig i flera månader nu. Väldigt irriterande..:(

En säkerhetsåtgärd för att slippa virus skulle jag tro att det är. Det finns kanske någon inställning att pilla på som slår av detta?

Svarar alla.
Det måste då ha med Vista att göra. Märkligt att det bara slutar fungera.

Uppgradera till nyare version av Windows Live Messenger, eller byt till något tredjepartsprogram som klarar MSN.

Det ska väl bara komma upp en ruta som varna för att öppna länkar egentligen? Provat att installera om?

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en Samsung A53 som för ett par veckor sedan ungefär tappade förmågan att klistra in text. Jag kan, till exempel, kopiera en länk...
Svar
7
· Visningar
285
Senast: bettysmatte
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 047
Senast: Enya
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
IT & mobiler Försöker hitta information om hur man utan att blockera en person kan ställa in så att man inte får några notiser från den människan...
Svar
3
· Visningar
518

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka