Oranga tråden!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare snuttis_linsan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 77
  • Visningar Visningar 6 866
Sv: Oranga tråden!

*KL*

Mina skydd
27491189.jpg

Schabrak
24277010.jpg

har tyvärr ingen bild då jag har det tillsammans..

ja men man måste ju samla på när de är en sån snygg färg, vet ju aldrig när de försvinner.. hihi

*kl*

Min pålle har en orange grimma med matchande grimskaft, fast den ser inte så orange ut på bilden men men..

:D

sant! Till min förra häst hade jag lime- och äppelgrönt så då fick vi ihop en hel del. Men det passar inte riktigt till min fux jag har nu :p

*kl*

så man har matchande lindor till cooler täcket:
27553024.jpg

nja men lime kan nog gå till fux i alla fall :P

Japp de och mint :) Tur jag hade, nu väntar jag bara på grimman från dem så har jag de komplett.. :P

Jag gjorde en liten inventering av mina skydd igår, och helt sjukt att jag missat vad jag hade på vinden. Hade inte ens tagit kort på dem innan :(

27925859.jpg

27925860.jpg

sen glömt att rapportera att jag också köpte de oranga regntäcket från bucas :P

27784015.jpg

och hittade oanvända lindor också :)
27925875.jpg

Liknande trådar

Utrustning Någon som vet? Hittar gamla trådar här på Buke om snösulor av olika slag. Många rekommenderar ”Joursulan” men dessa verkar ha försvunnit...
Svar
8
· Visningar
913
Senast: WildHorse
·
Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
366
Senast: Hedwig
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 729
Senast: Edla
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 157
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka