Orange Mias shabrak?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 1 103
H

Havregryn

Finns det, vet att det finns oranga lindor... så finns det i dressyrmodell?

Sv: Orange Mias shabrak?

Hm, har inte lilla Martina hittat nå ännu? leta regnbågsfärgat! :D:D

Super ska ha en orange med brun passpoal =)

TACKAR!!

jag har för mig att Mias har sånna...
hör med granngården, dom tar ju in Mias...

har nu hittat på lillhästen..

men tyvärr så är inte våran granngården vi har här, en riktig "granng¨ården" den och 2 andra i norrbotten hör inte till resten av granngården företaget bara lånat namnet. och då har dom inte mia rs=(

hurtigmartina skrev:
har nu hittat på lillhästen..

men tyvärr så är inte våran granngården vi har här, en riktig "granng¨ården" den och 2 andra i norrbotten hör inte till resten av granngården företaget bara lånat namnet. och då har dom inte mia rs=(
Hej,

Luleå, Piteå och Bodens Granngården har Mias shcabrak i alla former och utförande. De tar hem i de färger du vill ha om du säger till. Var i Luleå i dag och kikade på just Mias schabrak.

~Ingrid

*knapplån*
haha, jag har faktiskt ett orange schabrak (dock ej mias) och det är inte så farligt som det låter

hopp7.jpg

Ingrid och Lukas skrev:
Hej,

Luleå, Piteå och Bodens Granngården har Mias shcabrak i alla former och utförande. De tar hem i de färger du vill ha om du säger till. Var i Luleå i dag och kikade på just Mias schabrak.

~Ingrid

och kalix tar också in...

Liknande trådar

Utrustning Min häst gillar att kli sin svans och det är ju skitfult 😝 På tjockare stalltäcken finns oftast svanslapp MEN på ofodrade/tunna...
Svar
9
· Visningar
636
Senast: Alexandra_W
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 130
Senast: Görel
·
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
971
Senast: Svartkatt
·
Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
242
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka