Original v Cover

Elliott Smith gör Big Stars "Thirteeen". Den är bra i orginal och Håkan Hellström har gjort en fin version men Elliott Smiths är överlägsen. Vilken artist han var. En stor förlust för musiken.
 
Just i det fallet är det kanske lite svårt att jämföra med originalversionen, men personligen köper jag ju allt som bekräftar att Thåström/Imperiet/Ebba Grön är bäst. :D

Med risk (chans) för att spamma tråden med nämnda urval så är ju en annan förbättrad klassiker:


Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Älskar den :love:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag vill egentligen inte starta en debatt om kosttillskotts verkan eller ej men inser att det är svårt att låta bli. Jag har, av skäl...
2
Svar
21
· Visningar
1 450
Senast: gammalek
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
26 153
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Har vi några läkare eller sköterskor här som kan svara på sårrelaterad fråga? Jag är opererad/sydd med resorberbar tråd för 1 1/2 v...
2
Svar
23
· Visningar
2 960
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 334
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp