Oro i Ugglebo (Ulvlek)

Äsch du skulle fläskat på lite mer.

Jag fattade att LenaH nog blev käk för att de aldrig trodde hon var ledare (nör jag kom på hur teorierna om henne var och att jag faktiskt inte var ulv som en ledare kan ha följt) och då slog det mig att du kan ju vara ängel som visste så jag valde att gå med dig snarare än att tro på hemlig.

@Ceta fasen vad synd att du inte var tydligare och att du drog in petite moi i dina teorier som skum, jag blev genast avig mot dig då :cry: :o:arghh: till sist så fattade jag att du hade rätt om LenaH men det betydde ju att du hade fel om mig.
Jag trodde faktiskt du var ond, men velade fram och tillbaka idag. Tycker det är så humla svårt att bygga teorier (särkilt i en sån här tråd med så lite att gå på), och tycker det är så obehagligt att hamna i hemska diskussioner, så fixade inte mer än såhär. Detta var ändå way out of my consortes zone
 
För att jag hade ingen hållbar teori om dig, trodde att skulle jag ha någon chans så behövde det bli Lena :( men jag är uppenbarligen rätt kass på detta .

Nej för sjutton. Jag hade nog följt med dig mot LenaH om du inte hade dragit in mig :D

Men i sista sekunden så trodde jag ändå på dig
 
Vi trodde på @qitis som vår kollega utanför lyan, därav käket av LenaH.

Bland annat för att hon skrev "Måste erkänna att jag har vinkat rätt rejält ibland när jag haft en sådan roll. Inte alltid. Men ibland
Och ibland är det bara jag som tyckt att jag vinkat ordentligt och inga andra har fattat alls." i inlägg #86. Tänkte att det kanske var så uppenbart att det var det som var vinken, men det var det tydligen inte :D
 
Jag trodde faktiskt du var ond, men velade fram och tillbaka idag. Tycker det är så humla svårt att bygga teorier (särkilt i en sån här tråd med så lite att gå på), och tycker det är så obehagligt att hamna i hemska diskussioner, så fixade inte mer än såhär. Detta var ändå way out of my consortes zone

Sorry om jag blev tuff mot dig :love:
Jag tycker du gjorde det bra ändå, dina inlägg var helt rätt ute förutom att som siare behöver man vara väldigt vag om de man inte vet ngt om men som man måste rösta på och inte rösta på en som är siad god ;)

Det är bara träningsfråga och i den här leken var det hemlig den rackaren som lurade oss andra
 
Sorry om jag blev tuff mot dig :love:
Jag tycker du gjorde det bra ändå, dina inlägg var helt rätt ute förutom att som siare behöver man vara väldigt vag om de man inte vet ngt om men som man måste rösta på och inte rösta på en som är siad god ;)

Det är bara träningsfråga och i den här leken var det hemlig den rackaren som lurade oss andra
Fast jag var ju trollad till att rösta på bsf :p

Men förstår att det var svårt att hitta mig där! Men hela min teori om Lena byggde ju på att du var ond, så hade svårt att släppa den även om jag började tvivla mot sluter :rofl:

(tänkte för övrigt att @LenaH var så lömsk att hon gjorde något ”som hon aldrig skulle göra som ond” och var övertydlig i sitt följande av dig :rofl: )
 
Amen, visst ja - jag har glömt trollkarlen hela tiden :( Skit att jag inte tänkte på det.

Det var väldans vad poppis jag var i DL1 :rofl: Trollad att få röst också... Tycker ni jag levt för länge i tidigare lekar?:laugh:
Jag var själv förvånad att överleva andra natten, det sägs ju alltid att nya ska dö tidigt, men det har jag aldrig gjort :rofl:
 
Äh, jag tycker att du spelade bra @Ceta, man lär sig så länge man lever :)

Första gången jag var siare hade jag siat en ond och det var närmare avgörande lynch, dessutom med flera personer som kunde dra med sig en extra person. Jag skrev något liknande "jag är typ bombsäker på att X inte är Y utan ond i lyan!" och blev käk dagen efter :D
 
Jag trodde faktiskt du var ond, men velade fram och tillbaka idag. Tycker det är så humla svårt att bygga teorier (särkilt i en sån här tråd med så lite att gå på), och tycker det är så obehagligt att hamna i hemska diskussioner, så fixade inte mer än såhär. Detta var ändå way out of my consortes zone
Diskussioner kan i vissa lekar vara bitvis tuffa, men man får försöka komma ihåg att det bara är i leken och inget personligt.

Har för mig att @heffaklumpen gick på mig en gång och tryckte på att jag blev kontaktad av mina lyakompisar på FB och hela faderullan (och jag var mycket riktigt i lyan då) :p.
 
Fast jag var ju trollad till att rösta på bsf :p

Men förstår att det var svårt att hitta mig där! Men hela min teori om Lena byggde ju på att du var ond, så hade svårt att släppa den även om jag började tvivla mot sluter :rofl:

(tänkte för övrigt att @LenaH var så lömsk att hon gjorde något ”som hon aldrig skulle göra som ond” och var övertydlig i sitt följande av dig :rofl: )
Hade det inte varit för den trollade rösten så hade jag hittat dig, i alla fall senast ikväll när jag insåg att ditt inlägg igår var "klassiskt siarinlägg" - det var bra spelat där :)
 
Diskussioner kan i vissa lekar vara bitvis tuffa, men man får försöka komma ihåg att det bara är i leken och inget personligt.

Har för mig att @heffaklumpen gick på mig en gång och tryckte på att jag blev kontaktad av mina lyakompisar på FB och hela faderullan (och jag var mycket riktigt i lyan då) :p.
Ja, alltså jag lyckades ändå diskutera lite extra efter att jag vanligtvis hade stängt ner ikväll, så det går framåt. :)
Sen är det sjukt svårt att veta var gränsen går för för tydliga hintar!
 
Fast jag var ju trollad till att rösta på bsf :p

Men förstår att det var svårt att hitta mig där! Men hela min teori om Lena byggde ju på att du var ond, så hade svårt att släppa den även om jag började tvivla mot sluter :rofl:

(tänkte för övrigt att @LenaH var så lömsk att hon gjorde något ”som hon aldrig skulle göra som ond” och var övertydlig i sitt följande av dig :rofl: )

Vi skyller på q!

Gissa om det är svårt att släppa när en tanke har bitit sig fast, det är nog det jag tränar mest på när jag leker.
 
Diskussioner kan i vissa lekar vara bitvis tuffa, men man får försöka komma ihåg att det bara är i leken och inget personligt.

Har för mig att @heffaklumpen gick på mig en gång och tryckte på att jag blev kontaktad av mina lyakompisar på FB och hela faderullan (och jag var mycket riktigt i lyan då) :p.
Stämmer. Har för mig att det var dig jag hade siat ond i händelsen jag nämnde tidigare. Var på dig väldigt hårt och sedan fick jag så dåligt samvete att jag PMa dig och bad om ursäkt :rofl:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 129
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 281
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 859
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 770
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp