Orolig inför operation

10665101_10152828796845972_6786283978709614404_n.jpg

@Jen80 Hoppas katten mår bättre nu när det gått några dagar. Det är hemskt att behöva lämna in dem för sövning, hur mycket man än blir försäkrad att det ska gå bra... Men det finns ju inget alternativ när de behöver hjälp.
Sen måste jag inflika att din Baloo är en riktig fining, han ser så oerhört charmig ut på bilden här :love: Hoppas han mår bättre som sagt!
 
Han är supercharmig! :love: Alla som träffar honom blir helt lyriska, han är inte svår och älska den där fyrbeningen..
Usch ja, det är jobbigt sånt där!
Nu mår han bra igen, är så gott som återställd och sköterskan jublade lite i telefonen när jag ringde för uppdatering :bump:.
 

Liknande trådar

Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
728
Senast: Sassy
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 338
Senast: monster1
·
Katthälsa Min devån Seven har tyvärr gått upp ordentligt i vikt. Hon är konstant hungrig och berättar det för alla. Eller mig då, eftersom jag är...
Svar
10
· Visningar
848
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Har ni tandvårdsrutiner? Några bra produkter? Jag har varit nästan löjligt förskonad från katter med tandproblem hittills. Hanoo hade...
Svar
13
· Visningar
574
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp