Orolig, orolig, orolig...

• Hundhälsa
  • Trådstartare Trådstartare Johlin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 003
J

Johlin

Fick lämna min hund för övernattning och vidare kontroll i Uppsala idag när jag var in med henne... Hon spydde massvis imorse, och när jag ringde tyckte de att jag skulle åka in direkt.
Röntgade magen och det var ganska mycket gas i både magen och tarmarna, så ikväll ska de antagligen röntga om för att se att det blir bättre.
Får hämta henne imorgon eller på måndag, troligtvis på måndag trodde de, eftersom de vill se att hon får behålla maten.

Jag vet att hon får jättebra omvårdnad, men gud vad jag saknar henne och vill ha hem henne igen!!! Det är så tomt och ensamt.

Ville bara skriva av mig lite...

Sv: Orolig, orolig, orolig...

Urch förstår att du är orolig...har själv haft en vovve på sjukhus fast i Falun. Hoppas det går lika bra för din vovve som för våran påkörda :)

Zacko brevid mej i soffan håller också tassarna för att det ska gå bra :)

Håller både tummar och tassar här hemma att det blir bra med din vovve. Kram

uscha jag vet hur hemskt det känns att behöva lämna bort sin vovve.. jag fick lämna min hund i 4 dygn på ultuna när han hade tarminflammation, det sprutade rent blod ur rumpan på honom :( spydde gjorde han också.
men han blev bra då iallafall :)

så vi håller tummarna att du snart får hem din hund igen och att allt går bra!

Tack alla som svarat :)
Ska ringa idag vid 14 och höra hur det är med henne, funkar allt som det ska och de nya röntgenbilderna ser bra ut och om hon får behålla maten då får jag hämta hem henne. Mitt hjärta :love:

30316499.jpg

Imorgon får hon komma hem mitt lilla hjärta! Både röntgen och blodprovet såg bra ut, och hon har inte kräkts något mer.

Längtar tills imorgon!!!

Vad härligt att höra och så söt hon är:bump:

Liknande trådar

Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 825
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 684
Senast: Skjøldur
·
Relationer Jag behöver skriva av mig. Ni är kloka. Det här är invecklat och jag får förmodligen inte med allt relevant i ett första inlägg. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
4 567
Senast: Pinus
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
3 051
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka