Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Läste för några dar sen om det här med säkerheten att betala räkningar via internet..
Stod nåt om ett tok-smart virus som kryper in i datorn när du ska betala dina räkningar.... Nån som vet vad jag menar??
Hur som helst.. Jag har nu betalat mina räkningar som jag brukar, men är väl lite nervös för detta med viruset.. Är ni oroliga för detta??
Lite orolig blir man men idag verkar det nästan lättare att bli av med pengarna via uttagsautomaterna pga alla dessa ligor som håller på
Det viktiga är nog att ha ett bra antivirusprogram liksom brandvägg till sin dator för det kommer säkert komma mer och mer såna försök till att stjäla andras pengar.
Citat: Han [antivirusexperten Per Hellqvist] har ännu inte hört talas om att någon i Sverige har drabbats av den lömska trojanen.
Du kan dessutom ta bort oron på ett enkelt sätt. Den här trojanen skickar med egna transar tillsammans med dina, så om du bara kollar vad du har på kvittensen så vet du om det slunkit in nåt extra. Kolla efter. Står det bara dina egna transar på kvittensen, eller inne i historiken? Isåfall är det lugnt.
Gravid - 1år
Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
Juridik & Ekonomi Herregud så mycket krångel det kan bli.
Undrar varför bankerna kör med olika många siffror i clearingnumret när det ställer till det så...
Hundavel & Ras Det är pälsen... Har aldrig haft någon hund med så mycket päls och har svårt att beräkna hur mycket tid det tar att sköta om den och om...
Ekonomi & Juridik Du tänker dina stallkompisar ska banka på skåpen och stjäla passen?
Jag försöker inte få dig att göra si eller så, men det kan ju vara...