Grettir Trådstartare 1 Jan 2011 #1 Tänkte bara höra om det är någon som vet om man får ha öronploppar på tävling? Tack på förhand
Boj 1 Jan 2011 #2 Sv: Öronploppar på tävling- Ja det får du, eller menar du hästen? Oavsett så får man ha proppar.
Grettir Trådstartare 1 Jan 2011 #3 Sv: Öronploppar på tävling- Hehe ja jag tänkte på hästen, då min kan vara lite känslig ibland och då kunde det ju vara bra att dämpa lite oljud
Sv: Öronploppar på tävling- Hehe ja jag tänkte på hästen, då min kan vara lite känslig ibland och då kunde det ju vara bra att dämpa lite oljud
saraaandersson 1 Jan 2011 #4 Sv: Öronploppar på tävling- Ja, det får man jag har en nära vän som alltid hade bomull i öronen på sin häst när hon tävlade.
Sv: Öronploppar på tävling- Ja, det får man jag har en nära vän som alltid hade bomull i öronen på sin häst när hon tävlade.
Idahoe 2 Jan 2011 #5 Sv: Öronploppar på tävling- Ja det får man. Har dock för mig att man behöver säga till tävlingspersonal7domare om det i förväg ?
Sv: Öronploppar på tävling- Ja det får man. Har dock för mig att man behöver säga till tävlingspersonal7domare om det i förväg ?