Bukefalos 28 år!

Ort visas inte längre

Sv: Ort visas inte längre

Wohooo!!! Den är tillbaks!! :banana:
Vilken dramatisk tråd det blev förresten :D
 
Sv: Ort visas inte längre

Jag har inget emot utseendet på plupparna men de innebär ett praktiskt problem: de är så små att de är svåra att pricka när man mobilsurfar, man måste zooma en extra gång.

Och eftersom vi inte har en mobilanpassad bukeapp vore det jättebra med en bättre lösning än småplupparna.
 
Sv: Ort visas inte längre

Jag använder aldrig plupparna, klickar alltid på själva texten. Funkar inte det när man mobilsurfar?
 
Sv: Ort visas inte längre

De leder ju till olika ställen;)

Förövrigt tycker jag att en speciell Android-app är att föredra framför att ta tillbaka pilarna:angel:

/Migo
 
Sv: Ort visas inte längre

Ja, Linda har ju redan påpekat det, men jag hamnar också på samma ställe oavsett om jag trycker på den blå pluppen eller texten.
 
Sv: Ort visas inte längre

Aaah, där har jag inte ens tänkt på att det finns en plupp...

För övrigt, lustigt att Migos inlägg nr. 8142 blev svar till Linda8142 ;) (ja, en smula trött)
 
Sv: Ort visas inte längre

Fast pluppen finns ute i forumen också, precis brevid trådtiteln. Den leder då till första olästa inlägget.

What! Här har jag gått i år och stört mig på att det inte finns någon knapp som leder till första olästa inägget. Så finns knappen rakt framför ögonen. :o
 

Liknande trådar

Samhälle Har fördelen att jag får jobb i stort sett var som helst geografiskt sett då jag har två eftertraktade utbildningar i bagaget inom...
Svar
0
· Visningar
367
Senast: kolblakkur
·
Relationer Om ni ser att någon har ett hårstrå (eller en fiber eller nåt) på sin mat, vad gör ni då? Om någon har en krage som är knögglig - vad...
Svar
9
· Visningar
857
Senast: Cattis_E
·
Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
5 728
Senast: Kraxa
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 054
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp