"Orytmisk"

modzan

Trådstartare
\"Orytmisk\"

När jag tog in min häst igår hade hon ett litet sår på ena bakbenet. Insidan av kotan. När jag sedan red kändes hon inte fräsch. Min tränare tittade och hästen rörde sig inte harmoniskt. De var nåt som inte stämde. Bör jag ta ut någon som får titta på henne eller ska jag vänta några dagar och se om det blir bättre :confused:

Mvh Malin

Re: \"Orytmisk\"

Det är jättesvårt att svara på, är hon varm/tjock i benet, ser såret inflammerat ut?

Om inte, så kan man ju avvakta någon dag, men som sagt det är så svårt att råda när man inte ser hur det ser ut.

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 210
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 262
Senast: Anna-Bella
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 886
L
Hästvård Hej! Jag undrar lite om en häst reagerar i en framkota, är det samma sak som kotledsinflammation då? Eller kan det vara nåt annat? Att...
Svar
6
· Visningar
1 081
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Födda-24