Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem sköt bort sig?Nu skjuter hon bort sig!! Fasen också!!
Vem sköt bort sig?
Himla tristKommentatorerna sa att det kunde vara så att hon gått på lite för hårt för att hänga på och då blir det svårt att hålla still om benen börjar "hoppa".
Hans lag är det enda icke-Kanadensiska som vunnit en grand slam i Kanada.Curling Team Edin...jag bara...![]()
Undra hur dom beslutar.Fult kört av italienaren på upploppet tycker jag.
Ja det ska bli intressant. Jag tyckte han bytte väl sent men jag är ingen jury.Undra hur dom beslutar.
Svenska damerna fick semi 2norskorna semi 1. Semi 2 ser något tuffare ut också, även om Sverige såklart lätt ska gå vidare utan fall (och borde väl egentligen hinna med nåt fall också
).
Tvärtom på herrsidan.
Hm, 11.00 börjar finalerna enligt SVT. 17.25 börjar damernas semi 2 enligt startlistan, så minus 8. 9.25 alltså svensk tid. Om jag inte rör ihop det nuHur långt mellan semi och final?
Fördelen är väl att de inte lär underskatta Tyskland den här gången...Jaha, det blir Tyskland i kvarten. Sverige hade ju riktiga problem med Tyskland i gruppspelet men vi får hoppas att de kan spotta upp sig imorgon. Normalt borde det vara en relativt enkel match, men i detta OS så vette fasiken.
Kul att Norge vann! Någon sa att det är första OS matchen Norge har vunnit förutom nedflyttningskval.![]()
På eftermiddagen!skulle behöva handla i morgon. Men när ska man hinna Det mitt i OS??