Är det säkert att vi tagit guld? På hockeysändningen sa de det precis men jag har inte hört de säga det under skidskyttesändningen.

Så spännande skidskyttet är!! Sitter på jobb och försöker följa på radion!! Heja heja! Hur ligger tyskan till??

Men nu är det väl klart!?? 31 sekunder borde inte Dahlmeier ta in på Öberg med tanke på hur bra Öberg körde mot Kuzmina som är så stark i spåret?

Jösses. Nu är jag tillbaka vid tvn. Jag är inte helt med på vad som händer, bara fattar att det tydligen går bra för svenskarna även nu? eller?

Liknande trådar

Fritid Nu är det bara 4 dagar tills de första tävlingarna smyger igång, 6 dagar tills den officiella invigningen 🎉 Har ni börjat OS-peppen... 42 43 44
Svar
877
· Visningar
30 840
Senast: Zpunk
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 732
Senast: sardellen
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
869
Senast: Guldaskig
·
Relationer Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi... 2
Svar
20
· Visningar
1 827
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S