stjarnhimmel
Trådstartare
2-0Står det fortfarande 2-0 eller har Tyskland gjort mål igen? Jag vågar inte titta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
2-0Står det fortfarande 2-0 eller har Tyskland gjort mål igen? Jag vågar inte titta
Ja och vi har PP.Ja, jo okej, du får vara min live tjänst![]()
Andra perioden igång nu?
Ja och vi har PP.
Radiosporten är ögonblicklig, till skillnad från all direktsänd tv.Sist på den stenen, ligger tydligen lite efter dig @Jeffery![]()
Jag var upptagen i en annan tråd.Ja, jo okej, du får vara min live tjänst![]()
Andra perioden igång nu?
SVT hade väl nästan lika bra system, har jag för mig.Saknar verkligen Viasats sändningar. På webben kunde man välja vilken sport man ville följa. De visade ALLA grenar. De hade dock inte svenska kommentatorer till alla sändningar, men nördar man så är ju inte det viktigt.
Saknar verkligen Viasats sändningar. På webben kunde man välja vilken sport man ville följa. De visade ALLA grenar. De hade dock inte svenska kommentatorer till alla sändningar, men nördar man så är ju inte det viktigt.
Jag kunde följa OS från Finland på mitt svenska mobilabonnemang, så länge jag surfade på mobilnätet och inte använde mosters bredband. Ytterligare ett stort plus.Jag håller med! OS i Rio var väldigt bra upplagt :-) Viaplay funkade så bra till att följa OS alla grenar!