Neej 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä med facit i hand var det nog inte så smart. Men såg ju lite tveksamt ut även i kvarten var det väl.Fattar inte varför hon bytte startposition?
Ja, det såg lite obekvämt och inte alls lika självsäkert ut som det brukar. Vilken enorm besvikelseSer ut som hon hamnar lite fel hela tiden, inte som hon brukar.
Tänkte att det var Sveriges bästa guldchans tillsammans med Stina (om de bara stod på benen). Fy fan vad jobbigt att komma dit med de resultat hon har och så bli 4a. Höll inte Anna på att bli 4a förra OS men knep bronset pga ett fall?Ja, det såg lite obekvämt och inte alls lika självsäkert ut som det brukar. Vilken enorm besvikelse![]()
Bowling är mer likt biljard än krocket och bowling. Det handlar om att träffa i exakt rätt vinkel, fart och med lagom curl. Faktum är att lag Edin spelar mycket biljard när de är ”lediga”.Jag förstår ingenting av curling, förstår att det ligger massor av strategi och teknik bakom men nja, kommer liksom inte längre än att det är som en blandning av krocket och bowling på is med vuxna personer som frenetiskt sopar framför en sten med ett handtag.Kommer titta på finalen eftersom det är svenskar med och hejar på dem. Hänger på ett hockeyforum med en massa kanadensare och uppenbarligen tar de curling mycket allvarligt där de använder massor med tekniska termer som jag fattar noll och inget av. Tydligen är det katastrof att både herr och damlaget är utslaget.
Iofs gillar jag cricket vilket också är en sport som många inte förstår sig på.
Ja det ska väl va då damlagets skipper missade sista stenen mot Sverige i finalen dåHar Canadas curlinglag spelat så här dåligt någonsin i OS![]()
Jag vet faktiskt inte hur det blev med Anna för jag kollade tyvärr inte på skicross då. Har dock följt det i tre år och sett varenda tävling i världscupen under de åren och jag tänkte att det blir ganska "enkelt" för Sandra att vinna. Men det är såklart inte bara att åka dit och hämta guldmedaljen, man måste åka om det och skicross är en sport där det händer mycket, och om man då adderar alla nerver så är det inte så konstigt att det blev som det blev.Tänkte att det var Sveriges bästa guldchans tillsammans med Stina (om de bara stod på benen). Fy fan vad jobbigt att komma dit med de resultat hon har och så bli 4a. Höll inte Anna på att bli 4a förra OS men knep bronset pga ett fall?
Tänkte att det var Sveriges bästa guldchans tillsammans med Stina (om de bara stod på benen). Fy fan vad jobbigt att komma dit med de resultat hon har och så bli 4a. Höll inte Anna på att bli 4a förra OS men knep bronset pga ett fall?