OS 2021 hoppning

Masqueradee

Trådstartare
Nu är OS-laget i hoppning annonserat;

Malin Baryard Johnsson
Peder Fredricson
Henrik von Eckermann
Rolf-Göran Bengtsson

Har buke några tankar eller åsikter? Är ni förvånade eller saknar ni kanske något namn?

Själv är jag allt annat än förvånad med tanke på att det är de namn vi "alltid" hör, men jag börjar längta efter lite mer variation i våra lag! Sen är det ju svårt med OS, det är ju creme de la creme eller hur man säger, så då ska ju toppnamnen vara där :)
 
Malin, Peder och Henrik kändes väl givna. Speciellt med King Edwards resultat på sist. Fjärde ryttare kunde ju varit någon av de andra. Men RGBs rutin är bra att ha. Hade OS legat 6 månader framåt hade nog Douglas varit ett alternativ.
 
Jag ser fram mot att höra vilka som blir dressyrlaget. Patrik, Juliette och Jeanna är mitt drömlag! Jeanna har liten rutin med Lorenzo men tror att de tillsammans kan vara supertopp till OS. Tror dock att Bo kör ett "säkert" kort och sätter in Therese och Dante som tredjeryttare. Dante är en fantastisk häst och hon rider som en dröm, meeeen Dante blir ibland så himla mycket hingst och bara lägger av...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann är redan klar för start under Gothenburg Horse Show 21-25 februari. Han får sällskap av inga mindre än Peder...
Svar
0
· Visningar
125
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Premiär för nya nationsserien Longines League of Nations och Sverige levererade direkt. Henrik von Eckermann, Peder Fredricson, Antonia...
Svar
0
· Visningar
129
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann och Peder Fredricson rider den individuella finalen Super-GP och lagfinalen Super Cup. Evelina Tovek och Malin...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Förbundskapten Henrik Ankarcrona har tagit ut ett väntat lag till EM i hoppning som inleds under onsdagen i italienska Milano. Henrik...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp