JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
OS-biljetten klar för halländsk ryttare
Moderator
Hästnyheter
Ikväll (fredag) får Smedstad ridsportcenter celebert besök då OS- och EM-medaljören Rolf-Göran Bengtsson gästar anläggningen. ...
Källa...
Hästnyheter
Nu i helgen är den portugisiske OS-dressyrryttaren Goncalo Corvalho i Timrå för att träna norrländska ryttare i dressyr. I tre dagar...
Hästnyheter
I helgen intar den 20-åriga dressyrtalangen Lina Dolk Ullevi och U25-EM. Ryttaren från Flen drömmer om OS och arbetar redan idag med...
Hästnyheter
Trotjänaren Herta bar henne till EM-silver och OS i Rio. Nu har Frida Andersén hittat en av hästarna som ska ta henne till nästa OS, i...
Liten svullnad över ländryggen
Hästvård Nej, det är bakom sadeln och han är inte öm. Han går i en skogshage helt utan gräs, klart han tar lite då och då ute men inte mer än så...
Sryoqwe
3 minuter sedan
Svar: 3
Visningar: 101
Vård
Stora shoppingtråden III
Utrustning Nya dressyrstövlar. Död och pina är dom 🤣 blev mountainhorse serenade. Väldigt bra läder kvalite måste jag säga 🙏 bra prislapp med. Så...
QueenLilith
4 minuter sedan
Få skimmel vit
Hästvård Till vår isabell har jag använt mitt eget schampo Olaplex nr 4 blonde enhancer toning schampo.
Det är kraftigare än hästvarianten från...
lytesout95
24 minuter sedan
Svar: 14
Visningar: 397
Vård