OS-häst dog i fälttävlan

Sv: OS-häst dog i fälttävlan

grymt tråkigt med ännu en otäck olycka med tragiskt slut..

men inlägget väckte mer intresse för just inomhusterräng.. jag tänkte att jag skulle hitta några bilder på banan men absolut noll bilder finns på hemsidan för tävlingen och inte heller finns det några bilder på banan på google, endast en kulle har jag lyckats googla fram.. De vore ju intressant att få se på banan öht..
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: OS-häst dog i fälttävlan

tack, otäck olycka som sagt, men intressant upplägg, det verkar bara lite stressande, en olycka verkar ju kunna hända mycket lättare.. :/

kanske inte det resultatet arrangören hoppats på :/
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Fälttävlansryttaren Mary King tog i helgen hem årets upplaga av HSBC Classics, cupen där resultat från världens fyrstjärniga...
Svar
0
· Visningar
593
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Belgiske hoppryttarenLudoPhilippaerts har i veckan avlivat sin OS-häst Otterongo. Läs mer...
Svar
0
· Visningar
838
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Brittiska Mary King, som under maj avancerade från tredje till första plats i fälttävlans världsrankning, är i fortsatt...
Svar
0
· Visningar
720
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Tidtabellen för ridsportgrenarna vid OS i London 2012 är fastställd. Fälttävlan är först på plan och dressyrens GP-kür...
Svar
0
· Visningar
624
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp