JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
Michael Jung, OS-vinnare och världsetta i fälttävlan, är uttagen till den tyska truppen som hoppar Nations Cup-tävlingen i Förenade...
Hästnyheter
Michael Jungs flerfaldiga mästerskapsvinnare La Biostheque Sam har tävlat färdigt på mästerskapen. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Världsettan och OS-mästaren Michael Jung fortsätter att vinna och vinna. I den första av årets sex fyrstjärniga tävlingar toppade han...
Hästnyheter
Den brittiska OS-vinnaren Shear L’Eau har dött. Tillsammans med Leslie Law vann han OS-guld och tog flera lagmedaljer för...
WE-tråden
Övr. Grenar Skulle säga att du får rida i samma galopp. Men om du behöver byta galopp för att komma in bra i nästa hinder så får du inte bryta...
Fiorano
4 minuter sedan
Svar: 657
Visningar: 58 617
Grenar
Stärka 3 åring
Träning Jag kör ledrep istället för longerlina eftersom det blir mindre i handen då, men samma princip :) promenera mycket tycker jag är jättebra.
Blyger
20 minuter sedan
Tävlingsdebut
Tävling Känner mig lite trög men vilken tävling är Coty?😊
MiniLi
46 minuter sedan
Svar: 11
Visningar: 724
Grenar