Oseriös avel, fortsättning.

• Hundavel & Ras
  • Trådstartare Trådstartare Fruentimber
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 173 586
Malle/schäfer, någon?

"Född 30/5-18 En trevlig och social kille som dock är inne i en period nu där han är lite osäker i början vid nya möten. Detta kommer dock att försvinna då han i grund o botten är väldigt social och älskar att sitta o bli klappad."
"Till temperamentet är han mitt imellan en Malinois och schäfer. En lite aktivare sällskapshund som gärna hänger med på olika aktiviteter men kan lika väl ligga och slappa på soffan en hel dag. Är ej någon hyperaktiv hund. "

Jag har en något annorlunda bild av hur temperamentet på en hund mittemellan schäfer och malle skulle vara...

Vilken av Mallen och Schäfern skulle vara en sällskapshund :confused:

Staten kanske skulle satsa på labradoodelavel. De hundarna är ju lösningen på allt :grin:

Nej! De kommer bara hit och tar våra jobb!

2dae43b805d34b10d73a12701c6488bd--golden-doodle-dog-golden-doodles.jpg

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Hej, Vår renrasiga Bichon Frise börjar snart löpa- Mars/April och söker efter en frisk hane i liknande ras(helst samma). Vi bor i Skåne...
Svar
9
· Visningar
1 402
Senast: Rosett
·
Hundavel & Ras Fast varför skulle labbe/golden korsning ge aktivare ledarhundar? Inom respektive ras finns det ju redan hundar med mycket motor. Så om... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 846
Senast: mamman
·
Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 747
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
729

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Atletix
  • Det här med muskelskador...
Tillbaka