Osmaklig annons.

Mammas

Trådstartare
Jag fick ikväll upp denna annons på buke:

bukeannons.jpg

Personligen anser jag den osmaklig eftersom att tjejen ser så otroligt ung ut.

Jag har enbart sökt på böcker sedan all historik rensades, så det är heller inte knutet till min sökhistorik.

Sv: Osmaklig annons.

Jag har blockerat denna nu, det kan dock dröja lite innan det slår igenom.
Jag skall försöka ta en närmare titt om och i så fall hur jag kan blockera den här typen av utländska dating-annonser, tycker inte det fanns så mycket sådant här tidigare.
Detta är google-annonser som ramlar in utan att jag behöver godkänna dem.

Jo, jag förstod att det var någon typ av googleads som du inte har någon direkt kontroll över. Jag har sedan jag skapade tråden klickat runt bara för att kolla vad för annonser som kommit upp, och jag har fått upp någon sida med ukrainska tjejer (ansiktsbild, ålder, vikt, längd) och ytterligare en för asiatiska tjejer. Och en för "singlar nära dig".

Jag vet inte om det är för att jag kollat i dejtingtråden och paradise hotel-tråden, oavsett sitter jag på jobbet, så jag har inte varit på några obskyra sidor som kan förklara att de annonserna exploderat hos mig. Vill du att jag ska försöka ta reda på namnen på de andra annonserna också, om det inte finns någon typ av filter?

Jag tror jag lyckats söka reda på 5-10 andra annonser som jag förhoppningsvis lyckats blockera. För säkerhets skull kanske du skall vänta ett dygn innan du rapporterar eventuella kvarvarande.

JJag vet inte om det är för att jag kollat i dejtingtråden och paradise hotel-tråden, oavsett sitter jag på jobbet, så jag har inte varit på några obskyra sidor som kan förklara att de annonserna exploderat hos mig. Vill du att jag ska försöka ta reda på namnen på de andra annonserna också, om det inte finns någon typ av filter?

Jag har också fått sådana annonser och hittar ingen som helst förklaring. Jag har inte ens varit inne i dejtingtråden... jag har klickat bort dom flera ggr, men de återkommer alltid efter några dagar.

Gunnar: tack för att du blockerar dom.

Liknande trådar

Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 525
Senast: Puffindog
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 729
Senast: Bullen22
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 612
Senast: Otherside
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 273
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka