R8n Trådstartare 1 Apr 2007 #3 Sv: osteodystrofi Sjukdomen drabbar alltså bara satinmarsvin? varför? Och ja, jag skulle vilja veta vad det är för sjukdom, symtom?
Sv: osteodystrofi Sjukdomen drabbar alltså bara satinmarsvin? varför? Och ja, jag skulle vilja veta vad det är för sjukdom, symtom?
F FjantaZ 1 Apr 2007 #4 Sv: osteodystrofi har en artikel i marsvinsmagasinet..letar ursprung på nätet...vänta
F FjantaZ 1 Apr 2007 #5 Sv: osteodystrofi http://oginet.com/Cavies/satin.htm dock på engelska men med visande röntgenbilder
R8n Trådstartare 1 Apr 2007 #6 Sv: osteodystrofi Tack! Men kunde inte hitta hur vanligt det är? Vill ju inte förlora nästa gris jag köper, som troligtvis kommer vara en satin. 2 grisar som försvunnit på 4 månader räcker
Sv: osteodystrofi Tack! Men kunde inte hitta hur vanligt det är? Vill ju inte förlora nästa gris jag köper, som troligtvis kommer vara en satin. 2 grisar som försvunnit på 4 månader räcker
F FjantaZ 1 Apr 2007 #7 Sv: osteodystrofi kolla med uppfödaren vilken ålder denne brukar få på sina djur....inta alla är drabbade....3 av mina 5 har satin-pappa =)
Sv: osteodystrofi kolla med uppfödaren vilken ålder denne brukar få på sina djur....inta alla är drabbade....3 av mina 5 har satin-pappa =)
R8n Trådstartare 1 Apr 2007 #8 Sv: osteodystrofi okej. På den ungen jag ev. ska köpa så är det mamman som är satin. Vi får väl se.. röntgenbilderna såg ju inte alls kul ut precis
Sv: osteodystrofi okej. På den ungen jag ev. ska köpa så är det mamman som är satin. Vi får väl se.. röntgenbilderna såg ju inte alls kul ut precis