Östersund !

F

Frida

Hejsan !
Är det sant att man kommer vara tvungen att betala för att gå islandshäst gymnasiet i östersund som ska starta ? /F

Det kan väl inte stämma? Verkar skumt isf. Fasen att det ska finnas ett sånt gymnasium när jag börjar mitt sista år! :(

Jag tror att det som kommer att kosta på skolan är nog óm man ska ha hästen där eller om man själv ska bo på skolan..jag vet inte hur mycket poäng man måste ha för att komma in?Jag tror att dom är ganska höga eftersom dom tar in 25 pers per år. :(..
Du kan kolla på dilles hemsida www.dille.se
//Millan

Liknande trådar

Anläggning Får hagar se ut såhär? Hela hagen är tyvärr upptrampad och hästarna kommer in med lera upp till knäna så man är tvungen att spola för...
Svar
3
· Visningar
791
Hästmänniskan Hejsan, jag funderar på att köpa min första egna häst. Ridit sen jag var 6år till år 2015 ca 19år. Både ridskola samt...
Svar
13
· Visningar
1 185
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 474
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 672

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka