OtÅlig Matte

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Fiffilump
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 666
F

Fiffilump

Tänkte starta en ny tråd för alla oss som väntar kattungar de närmsta dagarna ;) är ni lika otåliga som jag?
"Bevakar" min katt varje dag för att se om det hännt något, men det liksom sparkar inte lite i hennes mage , utan det typ vänder och hoppar. Kan det vara långt kvar?
Läste att när man börja känna fosterrörelser i magen är det max 2 veckor kvar.

Sv: OtÅlig Matte

Har inga kattungar på gång här hemma, men denna tråden måste man ju nästan hålla koll på! Förlossningar och kattungebilder är alltid mysigt :D

Sv: OtÅlig Matte

MIN KATT SKA FÖDA NU NÄRSOM!! hon har lagt sig till rätta i min säng och spinner högljutt och jag får inte lämna rummet för henne! ÄNTLIGEN! :love:

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: MJLee
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 244
Senast: Puffindog
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 858
Senast: cirkus
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
678

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka