Otrevligt möte

Sv: Otrevligt möte

Sen om jag har haft honom lös med 100 % kontroll eller inte strax innan tycker jag inte har något med detta att göra alls, så jag förstår inte varför den frågan får så mycket utrymme.

+ halvt kl

Kan bara tala för mig själv men mina kommenterar handlar inte huvudsakligen om ursprungssituationen (alla kan halka och mannens kommentar var överdrivet otrevlig, det är väl alla överens om?!) utan den generella inställning till hundägande och hundträning som TS uppvisar i tråden!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 940
Senast: Nota
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 198
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund I mitt område finns några hundägare med reaktiva hundar. Ibland händer det att dessa hamnar bakom mig och min hund på promenaden om de... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 139
Senast: sidensvans
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 437
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka