Otto, minns ni honom?

Sv: Otto, minns ni honom?

Min syster har fått frågan många om det är en räv hon är ute och går med. Men nej, det är helt renrasig hund :)

Okej... Jag får ju frågan om det är Rotweiler eller Doberman jag har :angel: Neh... Sveriges 3:e vanligaste ras *ha ha* Eller beror det månne på deras beteenden :devil:

Vad är det för sort du har? Ottos ras är ju inte speciellt vanlig, så jag förstår att folk undrar.

Labrador Retriever!!

Fast när man säger Labrador Retriever så tro folk att det är korsning mellan Labrador och Golden Retreiver ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
973
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 538
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 622
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Jag tycker att det här med att kontrollera hullet på hundar är ganska knepigt. Det låter lätt - hunden ska ha en markerad midja både... 2
Svar
35
· Visningar
4 745
Senast: Vastgota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka