Outlook frågar efter lösenord

H

Holen

Hej,
Har problem med min outlook express eftersom den hela tiden frågar efter lösenord fast jag har skrivit in det på egenskaper och även bockat för att "spara lösenord". Har kontrollerat lösenordet om jag skrivit fel samt försökt skriva in det fler gånger och bockat för "spara lösenord" men det hjälper inte. Någon som vet vad det kan bero på och vad jag mer kan göra för att slippa skriva in det varje gång?
Tacksam för alla tips.
 
Sv: Outlook frågar efter lösenord

Min krånglade i torsdags. Men då låg felet hoss telia. Om du har telia så gå in där på dina sidor och skaffa ett nytt lösen. Verkar som om det har blivit något fel på ditt.
 

Liknande trådar

Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 747
Hästmänniskan Hej! Snart dags att köpa egen häst efter att ha haft den önskan sedan 7 års ålder. Har nu äntligen en månadslön som tillåter häst och...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Andromedae
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 862
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Hej! Kanske en dum fråga men jag är urkass på sådant här.🙈 Jag har alltid haft två konton hos Swedbank. Jag har ett privatkonto och ett...
Svar
16
· Visningar
3 113
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp