Outlook.. Hotmail..

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 105
H

Havregryn

Hur lägger jag in ett permanent avslutningsmedelande på outlook? Eller gör man de redan på hotmailen? Hur då i så fall?

Exempel:

hej hej djkldjldjasd

mvh/ grodan boll <----- vill jag ha permanent.

Sv: Outlook.. Hotmail..

Då måste du ha betalversionen av hotmail.

Den funktionen togs bort för ett par år sedan på gratisversionen. Jag har den kvar i min gamla dator men det går inte att flytta över till den nya.

Sv: Outlook.. Hotmail..

Det går aldeles utmärkt att kolla mailen med outlook men det måste vara outlookexpress 6 (eller tidigare ??)

verktyg > konton >epost > lägg till >epost
följ guiden med dina uppgifter
när du kommer till sidan med "namn på epost servrar" välj "http" rutan som kommer fram under "leverantören fö..." välj hotmail
fortsätt guiden med användarnamn och lösen osv

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har kvar min urgamla mailadress (hotmail 😄) sedan 20 år, och ibland känns mailnamnet utdaterat och barnslig. Men jag galet mycket...
Svar
7
· Visningar
456
Senast: Trott
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
407
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
749
  • Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 362
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka