tanten

Trådstartare
Använder outlook för min e-post. Det krånglar.

Svårt att starta. Måste starta i i felsäkert läge emellanåt för at allt få igång. Senaste bekymret är att den inte visar mappar utan bara inkorgen. Behövde nu på morgonen hitta ett mail i skickat och fick söka för att få fram mappen.

Tips och trix för att få det att funka?
Behöver jag rensa i inkorgen?
Har runt 500 mail där plus ett gäng i undermappar (mappar som jag alltså inte längre ser utan måste söka för att få fram...).

Och nej jag vill inte gå över till bara webmail. Eller byta program.

Hjälp!!

Jag har inte så mycket erfarenhet av Outlook tyvärr.

Hur menar du att den inte visar mappar?
Jag skulle tro att det handlar om någon inställning som ändrat sig, kanske Navigeringsfönster (som borde stå på "Normalt för att visa alla)?

Om du kan fixa bild är det lättare att felsöka :angel:

Jag har inte så mycket erfarenhet av Outlook tyvärr.

Hur menar du att den inte visar mappar?
Jag skulle tro att det handlar om någon inställning som ändrat sig, kanske Navigeringsfönster (som borde stå på "Normalt för att visa alla)?

Om du kan fixa bild är det lättare att felsöka :angel:
Mmmmm...
Det som är normal vy (för mig) är mappar till vänster, och mail i markerad mapp.

Nu visar den (alltså hemdatorn) bara en mapp - inkorgen - och förhandsgranskar de mailen.

Jag tror att programmet är skadat på något sätt?

Förra datorn hängde sig direkt när jag öppnade Outlook. Det var dödsstöten för den. Hade det funkat hade jag stått ut med att den var långsam och lite opälitlig.

Ska gräva vidare hemma. HAr ju jobbets POutlook avv gräva runt i och kolla. Där ser det ut som det ska.. Få se om det hjälper. Kan ta en screenshot när jag är hemma sedan och PMa dig om det är OK.

Mmmmm...
Det som är normal vy (för mig) är mappar till vänster, och mail i markerad mapp.

Nu visar den (alltså hemdatorn) bara en mapp - inkorgen - och förhandsgranskar de mailen.

Jag tror att programmet är skadat på något sätt?

Förra datorn hängde sig direkt när jag öppnade Outlook. Det var dödsstöten för den. Hade det funkat hade jag stått ut med att den var långsam och lite opälitlig.

Ska gräva vidare hemma. HAr ju jobbets POutlook avv gräva runt i och kolla. Där ser det ut som det ska.. Få se om det hjälper. Kan ta en screenshot när jag är hemma sedan och PMa dig om det är OK.
Screenshot och PM funkar!
Men jag hoppas att det löser sig :up:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
730
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 407
Senast: Johanna1988
·
IT & mobiler Jag har en gammal dator och tar emot min e-post i outlook. Nyss la jag till mitt live-konto där med tanken att programmet skulle hämta...
Svar
8
· Visningar
708
Senast: tanten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 420
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka