Här fortsätter vädret att växla från helt okej och "promenadvänligt" till hårda vindbyar och ösregn. Ska snart ut och gå med hunden, men lite svårt att tajma promenaden......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Regnar och blåser i Ljungskile. Tycker nog att blåsten stundvis är värre än när Ciara var i farten. Men det är inte på något sätt problematiskt. Inne i Uddevalla är det värre. Halva centrala stan står under vatten. Nog för att den stan ofta svämmar över men nu är det rekord!![]()
Jag försökte ta mig fram i Uddevalla med bil för några timmar sedan, gick sådär alltså. Mer eller mindre hela centrum är under vatten nu
Visa bifogad fil 45643
Oj......Jag försökte ta mig fram i Uddevalla med bil för några timmar sedan, gick sådär alltså. Mer eller mindre hela centrum är under vatten nu
Visa bifogad fil 45643
Jag försökte ta mig fram i Uddevalla med bil för några timmar sedan, gick sådär alltså. Mer eller mindre hela centrum är under vatten nu
Visa bifogad fil 45643
OJ!
Visa bifogad fil 45642
Ganska lugnt här just nu, blåsigt ja, men inte som igår. Körde på ren rutin vägen över skogen hem efter jobbet, hade rasat träd men allt var undanstädat. Fick ihop det till 6 träd på ca 4,5 mil.
De kan klara sig ett tag.Sitter still på tåget till Gatwick, ett träd som ligger på spåret. Rejäl översvämning som bevittnas när en susar förbi.
Hur snabbt tar det för träden innan de drunknar?
Nu bor jag visserligen i Skåne men vi hade åska förra veckan, samtidigt som det snöadeKlart.nu säger att det ska åska här på lördag. Jag är skeptisk![]()
Nu bor jag visserligen i Skåne men vi hade åska förra veckan, samtidigt som det snöade![]()