Oväntade kommentarer

Påtal om posten..
Jag ringde för att klaga på att de slarvat bort ett paket som skulle till mig.. typ så här..
Jag: ..paketet är skickat från "Kalle kallesson" på Gotland datumet, till mig i Skåne och har fortfarande inte kommit..
Hon: Är det inrikes post?
Jag: O_o Ehh.. Ja, både Gotland och Skåne ligger i Sverige..

Bra där Posten..

edit, jag har fortfaandeinte fått paketet, det skickades i början av april i år..
 
Ringde alldeles nyss till Postens Kundtjänst som tydligen ligger i Stockholm, killen i andra änden lyssnade på vad jag ville ha sagt och när jag var i full färd med att rabbla upp kollinumret skrattar han till och säger "vilken härlig dialekt du har... du låter som Charlotte Kalla :D".
Varifrån är du?
 
För flera år sedan på festival, överförfriskad ung man raggar på tjej som går framför oss med följande tveksamma komplimang:
"Du luktar godare än du väger!"

Han hade följt efter henne en bra stund och samlat mod och funderat ut det finaste han kunde komma på, stackaren... Det blev inget napp där.
 
I tråo et (Jag tror inte) riktigt att du låter som henne, för mig i alla fall. Men säkert för honom, han skiljer nog inte på
Luleå och Pajalamål (visst är hon därifrån?)
För en sörlänning låter en ångermanlänning som Charlotte Kalla.
 

Liknande trådar

Relationer Måste lyfta ut frågan ur Nätdejtingtråden, för där försvinner den och jag känner mig plötsligt så down :( Har daglig trevlig kontakt...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
19 578
Senast: hestmannen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp