Bukefalos 28 år!

Varför ljuger han?

Sv: Varför ljuger han?

Wow! försigkommen son! lite tidigt på dan, men varför måste han hålla pappa i handen? känns lite incestuöst.

Hålla pappan i handen?? Var står det???
Missade du att läsa orden efter det du svärtade?
"sonen har bortamatch kl 16 och han måste vara med som lagledare"
 
Senast ändrad:
Sv: Varför ljuger han?

Varför? De har inte ens träffats än och ändå tycker du att han inte får träffa andra? Eller menar du att han på fullaste allvar ska säga till henne att han ska på dejt?

Det har väl Grana aldrig skrivit?! ...och knappast menat heller!!
 
Sv: Varför ljuger han?

Jag frågade "varför"? Ge henne en chans att svara.

Varför blir du så upprörd hela tiden?
 
Sv: Varför ljuger han?

Du skrev i ursprungsinlägget att han skrev att sonen "har match kl 16". Skrev han just så eller skrev han att matchen börjar kl 16?
 
Sv: Varför ljuger han?

Varför? De har inte ens träffats än och ändå tycker du att han inte får träffa andra? Eller menar du att han på fullaste allvar ska säga till henne att han ska på dejt?

Jag har inte skrivit om någon dejt eller träffa andra..
Men skulle han det kan han ju bara säga han är upptagen.

Och eftersom du tydligen går in här när du ser jag svarat och retar dig på vad jag skriver, så behöver du inte bemöda dig att läsa om allt jag skriver inte går i din tycke och smak.
Jag skriver vad jag tycker, sen får du tycka vad du vill.

Blir bara så full i skratt när folk skriver de skulle springa fort som fan för hon kollat på en hemsida. :D
 
Sv: Varför ljuger han?

Jag frågade "varför"? Ge henne en chans att svara.

Varför blir du så upprörd hela tiden?

Vet du, du är verkligen usel på att känna av situationer och stämningar, verkar det som. Jag är inte ett dyft upprörd, utan kommenterar bara i tråden jag själv har startat.

Klart Grana får svara, men det får jag också göra :p
 
Sv: Varför ljuger han?

Du skrev i ursprungsinlägget att han skrev att sonen "har match kl 16". Skrev han just så eller skrev han att matchen börjar kl 16?

"Sonen har bortamatch kl 16"
Ja funderar faktiskt inte så mycket på det där mera. Det är som det är, och det finns någon förklaring till det.

Vi har fortsättningsvis trevlig kontakt, så vi får se vad framtiden för med sig.
 
Sv: Varför ljuger han?

Blir bara så full i skratt när folk skriver de skulle springa fort som fan för hon kollat på en hemsida. :D

Nu är det väl inte mig du syftar på eftersom jag inte skrivit det. Men för att förtydliga så är det överreaktionen som skulle få mig att springa. Om den potentiella partnern tycker att jag LJUGER för att jag inte berättar om vad jag ska göra varje timme en specifik söndag innan vi ens träffats en första gång, vad kommer då hen kräva av mig om vi väl har en kärleksrelation...?
 
Sv: Varför ljuger han?

Om den potentiella partnern tycker att jag LJUGER för att jag inte berättar om vad jag ska göra varje timme en specifik söndag innan vi ens träffats en första gång, vad kommer då hen kräva av mig om vi väl har en kärleksrelation...?

Alltså ni är så jävla roliga här i tråden! Antar att du syftar på mitt ursprungsinlägg...men du har uppenbarligen inte fattat vad det handlar om. Varför förvränga, förstora och hitta på???
 
Sv: Varför ljuger han?

"Sonen har bortamatch kl 16"
Ja funderar faktiskt inte så mycket på det där mera. Det är som det är, och det finns någon förklaring till det.

Vi har fortsättningsvis trevlig kontakt, så vi får se vad framtiden för med sig.

Då har han ju inte ens sagt något som motsäger du sett, nämligen att matchen börjar kl 13. Förutom det faktum att matchen faktiskt kan ha flyttats, vilket du ju inte heller verkar veta om han i så fall hela tiden känt till. Förutom det faktum att han kanske har planer med andra tjejer senare på kvällen så att ditt förslag fm/kväll inte passar pga det heller när nu matchen ligger på eftermiddagen, och att han dejtar flera har han väl inte heller påstått att han inte gör? Och ändå påstår du direkt att han LJUGER för dig...?

Men trevligt att ni har bra kontakt, du har nog gjort det här till en större grej än vad det är. Och kanske bör du tagga ner lite i fortsättningen när ni väl träffas. Lycka till!
 
Sv: Varför ljuger han?

Alltså ni är så jävla roliga här i tråden! Antar att du syftar på mitt ursprungsinlägg...men du har uppenbarligen inte fattat vad det handlar om. Varför förvränga, förstora och hitta på???

Fast du påstår ju redan i rubriken att killen ljuger för dig trots att han inte, vad som framkommit i tråden, inte verkar ha sagt något som inte a) är fullt konsistent med det han sagt b) handlar om att han kanske ska göra något väldigt privat som han inte vill berätta för en person han inte ens träffat - och då är det ju ändå kanske inte något att göra en big deal av?

Vad är det han har ljugit om?
 
Sv: Varför ljuger han?

Fast du påstår ju redan i rubriken att killen ljuger för dig trots att han inte, vad som framkommit i tråden, inte verkar ha sagt något som inte a) är fullt konsistent med det han sagt b) handlar om att han kanske ska göra något väldigt privat som han inte vill berätta för en person han inte ens träffat - och då är det ju ändå kanske inte något att göra en big deal av?

Vad är det han har ljugit om?

...men jag har aldrig skrivit att jag vill att han ska berätta vad han ska göra varje timme imorgon. Det är sånt jag blir så trött på, då ni tott-motståndare förstorar och förvränger.

Jag vill inte mera diskutera lögn eller inte lögn, eller varför jag fått olika besked om matchen. Jag känner mig nöjd med kontakten med honom och så får vi se hur allt slutar.
 
Sv: Varför ljuger han?

Fast innebörden i att du säger "han säger att han är på match kl 16 och inte kan träffa mig på em/kväll och jag vet att matchen börjar kl 13 - jag vill ha en förklaring till detta" är ju att han behöver berätta för dig vad han gör den där söndagen för att du inte ska anse att han ljuger. Jag ser faktiskt inte alls att han måste ljuga i det han skrivit till dig för att få det gå ihop. Jag ser lika gärna en pappa som har ett åttagande där han vet att det ofta drar ut på tiden och han vill inte riskera att hamna i en sits där han måste stresslämna sitt barn om han t ex ska lämna barnet hos mamman på söndag kväll eller till barnvakt för att han har bokat in en dejt. Eller att han har något inbokat som han inte känner för att berätta för en person han inte känner, och därför spär på tiden som matchen tar lite. Inget av det ser jag som särskilt konstigt och i behov av förklaring.

Jag är inte motståndare mot dig, blir man det för att man kommenterar i en av dina trådar? Jag har överhuvudtaget inte läst dina andra trådar och känner ingen annan på forumet personligen, så klumpa inte ihop mig med andras åsikter.

Jag har full förståelse för att man skapar och kommenterar trådar i affekt, det gör jag också ibland. Det viktiga är ju hur du beter dig IRL, och det vet ju bara du och de du möter. Som sagt, lycka till på dejten!

(Och så får du väl hoppas att din dejt inte kollar upp dina inlägg och ställer dig till svars för dem ;) )
 
Sv: Varför ljuger han?

Fast innebörden i att du säger "han säger att han är på match kl 16 och inte kan träffa mig på em/kväll och jag vet att matchen börjar kl 13 - jag vill ha en förklaring till detta" är ju att han behöver berätta för dig vad han gör den där söndagen för att du inte ska anse att han ljuger.

Jag är inte motståndare mot dig, blir man det för att man kommenterar i en av dina trådar? Jag har överhuvudtaget inte läst dina andra trådar och känner ingen annan på forumet personligen, så klumpa inte ihop mig med andras åsikter.

Jag har full förståelse för att man skapar och kommenterar trådar i affekt, det gör jag också ibland. Det viktiga är ju hur du beter dig IRL, och det vet ju bara du och de du möter. Som sagt, lycka till på dejten!

(Och så får du väl hoppas att din dejt inte kollar upp dina inlägg och ställer dig till svars för dem ;) )

Det var inte så jag menade (det jag svärtat) - absolut inte! Blev bara lite paff av de olika beskeden, men som jag skrev nyligen så funderar jag egentligen inte på den grejen mera.

...och nej, man blir förhoppningsvis inte tott-motståndare för att man kommenterar i mina trådar. ...men en del motståndare (som ofta verkar göra allt rätt själv - alltid) har jag nog fått. Synd, för jag är faktiskt ganska trevlig och bra att känna :)

I övrigt tackar jag för lyckönskningen :)
 
Sv: Varför ljuger han?

Hålla pappan i handen?? Var står det???
Missade du att läsa orden efter det du svärtade?
"sonen har bortamatch kl 16 och han måste vara med som lagledare"

man ska inte ta golit på allvar, det gör inte golit heller. golit tror att det bra för många att inte ta vare sig själv eller världen, verkligheten eller sakernas tillstånd på fullt allvar.
 
Sv: Varför ljuger han?

Jag har inte skrivit om någon dejt eller träffa andra..
Men skulle han det kan han ju bara säga han är upptagen.

Och eftersom du tydligen går in här när du ser jag svarat och retar dig på vad jag skriver, så behöver du inte bemöda dig att läsa om allt jag skriver inte går i din tycke och smak.
Jag skriver vad jag tycker, sen får du tycka vad du vill.

Blir bara så full i skratt när folk skriver de skulle springa fort som fan för hon kollat på en hemsida. :D

Jamen eller hur :meh:
Snacka om att överanalysera
 
Sv: Varför ljuger han?

Jag har också googlat killar jag dejtat, det ser jag egentligen inget konstigt med. Mycket spännande kan man hitta via Google.

Men ta ett råd från den eviga singeln: Det värsta killar vet är när man försöker för mycket. Vet inte hur många jag skrämt bort på det sättet. Jag har liksom gått in med inställningen att "ingen vill ha mig, men du kanske kan offra dig?" *hundvalpsögon*

Och intrycket man får här på Buke av dig, trots att jag inte läser mycket, är att du vill så himla mycket. Var inget offer eller verka desperat, eller ens hinta om att du dejtat innan men misslyckats. (Been there..)

Sambon träffade jag när jag gett upp skiten och bestämt mig för att aldrig mer försöka. Han fick jobba lite, men det var tydligen det som gjorde susen..
 
Sv: Varför ljuger han?

Men ta ett råd från den eviga singeln: Det värsta killar vet är när man försöker för mycket.

Jag tror inte det går att säga att det är så generellt, det varierar från person till person hur man vill ha det. Och motsatsen är inte så kul heller, om jag känner att jag inte får någon vidare respons från en kvinna så ger jag upp.
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 479
Senast: alazzi
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 993
Senast: cirkus
·
Relationer Jag ber om ursäkt för att det blev en så lång text men hoppas ni kan ta er tid att läsa och förhoppningsvis hjälpa mig! Jag har sedan...
Svar
14
· Visningar
2 879
Senast: Otter
·
Relationer Känner mej helt vilsen och vet inte riktigt vad som är upp eller ner just nu. Väljer att skapa ett anonymt konto för det här problemet...
Svar
4
· Visningar
1 675

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp