Överrullningsjord

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Opi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 199
O

Opi

Min häst rullar fast då och då. Någon som har använt sådan där gjord som hindrar hästen från att rulla över? Men visst kan de lägga sig ner ändå? Funkar den??

Min väninna har en sån till sin häst och den fungerar på honom, han fastnar inte när han har den men kan ändå ligga ner och vila. Hon köpte en blilligare variant men den gick sönder så hon fick köpa en ny och då en lite dyrare, m a o kan det löna sig att ta den från början om man använder den mycket. M v h / Monica

Du kan också spika lister horisontellt på boxväggarna. Då finns det ngt att få fäste mot och dom kan rulla loss sig själva.

Gnorp-rullglad ;)

Liknande trådar

Hästvård Hästen står med stort bandage som kombinerats med en gipsskena på framsidan benet. Gipsskenan går in under hovens tådel och följer benet... 2
Svar
25
· Visningar
1 624
Senast: jemeni
·
Utrustning Min häst rullar fast och nu behöver jag hjälp! Ska sätta regel på väggarna men HUR har folk gjort! Hittar ingen bild. Han är ca 170...
Svar
7
· Visningar
798
Hästvård Hittat tillbaka till bukefalos som man en gång i tiden hängde på både i tonåren och vuxen och hittat tillbaka på grund av att jag tycker...
Svar
1
· Visningar
364
Senast: Elo
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 306
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Årets skattebesked
  • Masked singer 2025

Hund, Katt, Andra Djur