• Trav
  • Trådstartare Trådstartare jahaja77
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 716
J

jahaja77

Någon som varit i Oviken?
Har de normala boxar ? Hur är banan? Visst är det 800 m bana?
Är lite nyfiken bara, start på tisdag....

Sv: Oviken

Har varit där, dom har riktiga boxar. Banan den är väl som man kan förvänta sig på en liten bana, som inte kör året om

Sv: Oviken

Jag har varit där när det var mycket starter en dag, och vi hade en häst som skulle starta i två heat. Och vi fick stå i en "lada"!! Med små boxar med grus på golvet med endast en öppning, utan dusch, vilket orsakade lite problem när "nordis gubbarna" ockuperade plats på gången längst fram! Men dom hade oxå andra stallar som var "riktiga" men vi hade oturen och hamna i en av "ladorna"! :smirk:
Detta var några år sedan så jag vet inte om det är så nu. Men om jag ska starta där nån mer gång ska jag säga till att jag vill stå i dom riktiga stallen!

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
985
Senast: fio
·
Kropp & Själ Hej. Funderar på om man skulle starta en go fund me eller liknade. Det är för en högst personlig sak men vet inte om det är rätt eller... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
7 872
Senast: grodan21
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
519
Senast: Unafraid
·
Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
1 045

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka