Övningar!

Pettsson

Trådstartare
Jag har inte varit så aktiv just på det här forumet, har mest läst och kikat omkring.

Tänkte, kanske vore det en idé om alla övningar för såväl häst som ryttare samlades under en och samma tråd? Det skulle underlätta för de som söker och man kan lättare hålla reda på vilka tips som getts och inte.

Kanske? Håller ni med?

Sv: Övningar!

låter som en bra idé, och det är ännu smartare om folk skriver vilken typ av övningar som önskas, så kan vi nog hitta nåt skojigt :)

Sv: Övningar!

Eftersom vi nu är inne på Hoppforumet kanske det är en bra grogrund att börja där?

Övningar för unghästar tex.? Eller för äldre hästar som inte hoppat tidigare.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
577
Senast: Ramona
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 773
Senast: Grazing
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 839
Senast: ildiko
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
790
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Gps-halsband