Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu har dessa 2 ovan blivit riktigt stora och dessutom i sällskap med de 6 yngre fått flytta ut i lekstugan där det sedan tidigare huserar några småhöns..
kl
Vi hade ankor i några år. Riktigt coola typer! De blir snabbt tama och kan vara lösa. Vi hade med dem till sommarstugan där de njöt av att simma runt ön, stal boen av fiskmåsarna samt tiggde godis av grannarna.
Dom värpte en massa, och ruvade ibland. Det blev aldrig något hur de än försökte. De försökte tillochmed efter att hanen dött Homosexualitet förekommer också i djurriket minsann!
Ankdammen dröjer tyvärr, då det hela tiden verkar dyka upp något hinder i vägen
Nåväl, ankor bör få kunna bada och simma tycker jag, så nu är ett badkar nedgrävt nere i ett hörn av trädgården och de gillade det verkligen
Bara mobilbilder just nu eftersom dottern norpat mitt minneskort till systemkameran. Ska lägga skifferplattor runt om så att det inte blir så smetigt med jorden, men det gör jag sedan idag när jag har lite bärhjälp.. De är ju tunga de rackarna