Oxin-sadel

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare majsmajs
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 802
M

majsmajs

Efter många om och men har jag hittat en sadel som passar min häst. Dock känner jag inte till märket och undrar om någon här har hört talas om det, om det är bra och så.. Märket heter oxin

Sv: Oxin-sadel

Jag har en Oxin hoppsadel! Vet inte heller mycket om märket och så, men jag har haft min i många år och trivts jättebra med den! :)

Sv: Oxin-sadel

Varför svarar du på ett fyra år gammalt inlägg av en TS som uppenbarligen inte ens finns med på buke längre...? :confused:

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 150
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 263
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
538
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 013
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31