A

Amia

Nån som vet va man kan hitta en bildpå honom? skulle bli jätteglad! :bow:
 
Hej!

Det kanske blir lättare om du skriver vilken ras det rör sig om....!

/Marie
 
Det är möjligtvis inte ett sto som heter Ozette... det låter mer som ett stonamn. Hittar en Ozette som är stambokförd, Ozette 15121 f.1977 e.Optimist 443 u.Mikette 10331 e.Callaghan 460.

Var har du hittat namnet? Då blir det lättare att avgöra om det kan vara rätt.
 
Det e Morfarn till den hästen som jag gillar här på skolan!!
 
Är du säker? Det finns ingen hingst som heter så i halvblodsaveln, och namn som slutar på -ette är i de allra flesta fallen ston. Kan de inte ha skrivit pappa och mamma på skylten istf pappa och morfar? Vad heter hästen och vad har den för pappa?
 
Hästen heter Masaii och är efter Magrittte på Masaiis "tavla" han har på boxdörren står det Magritte - Ozette
 
Det låter som om den som gjort skylten skrivit pappa och mamma faktiskt. Vet du vilket år hästen är född?
 
Japp, då stämmer det. Ozette 15121 fick 1194 ett brunt hingstföl e.Magritte.

Ozette är i.Optimist u.Mikette 10331 e.Callaghan 460 u.Maggie 5997 e.Gaspari 340.

Ägaren finns i Kristianstad.
 
Ozette är Masai`s mamma inte morfar. Jag minns dock inte vad det var mer än Magritte i honom. Den som har gjort skylten har gjort fel.
 

Liknande trådar

Småbarn Såg att de har beslutats om att från och med 1/7 2024 kan föräldrar överlåta 45 dagar (tot. 90 dagar) per barn till någon annan som inte...
Svar
16
· Visningar
692
Foder & Strö Nya hästen fick med sig nått tillskott för magen, men inte i originalförpackning. Nån som har nå hum om vad det kan va? Doseringen va...
Svar
11
· Visningar
999
Senast: AbCdE
·
Kropp & Själ Jag insåg nu att jag har som svarta små små små prickar alltså jätte små på ett födelsemärke, dock busar jag mig jätte ofta o de sitter...
Svar
6
· Visningar
563
  • Artikel
Dagbok Postade två brev (överklagan till FK och AF), kostade 36 kronor kommer väl kosta det dubbla innan jag får rätt. Sedan gick jag in till...
Svar
0
· Visningar
290
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hat
  • Pusseltråden
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp