Mabuse

Trådstartare
Nån som kan tipsa om når bra, gratis p2p-program? Helst utan alltför mycket spyware då... Tack! :bow:

Har använt WinMX förut, men nu när jag försökte ladda ner det så hade det förvandlats till en betaltjänst. :(

Skype tycks vara ett program för internettelefoni, inte fildelning. :confused: Om jag laddar ned TS2, ska jag välja client- eller serverversionen?

Tack för länken - den sidan jag var inne på måste ha varit ett pengagirigt plagiat.

Liknande trådar

Fritid Jag har en iPhone 11 som är fyra år gammal. Batteriet börjar balla ur och jag inser att jag måste köpa en ny mobil snart. Jag söker en...
Svar
8
· Visningar
390
Senast: Lilla
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
303
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 032
Senast: Enya
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka