P3, lista att lyssna på

Silver Girl

Trådstartare
Jag har precis börjat lyssna på olika dokumentärer från P3 i SR-appen. Jag lyssnar oftast i bilen via bluetooth och skulle då vilja att nästa avsnitt börjar automatiskt. Detta då av mina utvalda avsnitt och inte i den ordning de sänts, då jag inte är intresserad av alla.

Går det att få till? Jag lyckas i alla fall inte. När det avsnitt jag lyssnar på tar slut blir det tyst och jag måste stanna bilen och plocka fram mobilen för att få igång nästa.
 
Jag har precis börjat lyssna på olika dokumentärer från P3 i SR-appen. Jag lyssnar oftast i bilen via bluetooth och skulle då vilja att nästa avsnitt börjar automatiskt. Detta då av mina utvalda avsnitt och inte i den ordning de sänts, då jag inte är intresserad av alla.

Går det att få till? Jag lyckas i alla fall inte. När det avsnitt jag lyssnar på tar slut blir det tyst och jag måste stanna bilen och plocka fram mobilen för att få igång nästa.
Gör en spellista i t.ex. spotify, avsnitten finns där :)
 
Jag tycker att det funkar bäst att köra med en vanlig podcast-app, lättare att få rätt ordning och låta den ta hand om vad man redan lyssnat på och inte.
 
Jag tycker att det funkar bäst att köra med en vanlig podcast-app, lättare att få rätt ordning och låta den ta hand om vad man redan lyssnat på och inte.
Jag har hittills inte lyssnat på podar och kommer nog nästan bara lyssna i bilen. Så om Spotify funkar ok så börjar jag där.

Om inte - har du tips på bra och lätthanterlig app?
 
Jag har precis börjat lyssna på olika dokumentärer från P3 i SR-appen. Jag lyssnar oftast i bilen via bluetooth och skulle då vilja att nästa avsnitt börjar automatiskt. Detta då av mina utvalda avsnitt och inte i den ordning de sänts, då jag inte är intresserad av alla.

Går det att få till? Jag lyckas i alla fall inte. När det avsnitt jag lyssnar på tar slut blir det tyst och jag måste stanna bilen och plocka fram mobilen för att få igång nästa.

Det går och här står beskrivet hur. :)

https://sverigesradio.kb.kundo.se/guide/spelko-hur-spelar-jag-flera-avsnitt-i-foljd
 
Jag har hittills inte lyssnat på podar och kommer nog nästan bara lyssna i bilen. Så om Spotify funkar ok så börjar jag där.

Om inte - har du tips på bra och lätthanterlig app?

I min android använder jag pocket cast, mer än hälften av det jag följer är från SR men det är ju för bökigt att lyssna på det sättet jag vill i SRs app.

I iPhonen tycker jag att den inbyggda podappen funkar utmärkt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 153
Senast: __sofia__
·
Hemmet När jag var liten hade vi en stereo i vardagsrummet med hyfsade högtalare som kan kunde lyssna på musik på på hög volym och bra ljud...
2
Svar
28
· Visningar
1 736
Senast: _Taggis_
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 575
Senast: kma
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 900

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp