Bukefalos 28 år!

På riktigt eller på Lur?

Sv: På riktigt eller på Lur?

Täta kontroller är nog både nödvändiga och lugnande.
Bra att du kan vila när du är trött.
Sköt om er nu fram till det är dags. :bow:
 
Sv: På riktigt eller på Lur?

Jag var GBS-positiv med min yngsta flicka. Hon kom 2 v. för tidigt men mådde bra!

*håller tummarna*
 
Sv: På riktigt eller på Lur?

Upprepat smärtsamma sammandragningar hela gårdagskvällen.

La mig i ett varmt bad och det lugnade sig lite. Har vaknat i natt två ggr av ONT och ska ringa in om en stund. Behöver bara kaffe i kroppen först :angel:

Tröttsamt med upprepade smärtor. Man blir Låg.

Bebis har blivit mkt lugnare, såklart blir hon påverkad. Och jag orolig för det med såklart. Men

Det tar också att åka in o ut hela tiden, jag är ingen särskilt hysterisk person egentligen.
 
Sv: På riktigt eller på Lur?

Håller tummar !!
Kram!!


*sympatiandas*
 
Sv: På riktigt eller på Lur?

Hur går det? Lider med dig och håller tummarna för att GBS inte ska påverka negativt. Lycka till! :)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 009
Senast: Fraegd
·
Skola & Jobb Kort bakgrund: jag mår psykiskt dåligt. Jag har i ett antal månader varit i kontakt med vc. Jag har fått medicin -- just nu bara...
Svar
6
· Visningar
1 007
Senast: vtok
·
Småbarn Jag skulle vilja få lite råd och tips från andra föräldrar, samt ta del av era funderingar. Jag har letat efter information om olika...
2
Svar
27
· Visningar
4 013
Senast: Coop
·
Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 460
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp