"På stan" eh... ja, Krämaren då för första gången på en månad typ...

Postade två brev (överklagan till FK och AF), kostade 36 kronor kommer väl kosta det dubbla innan jag får rätt. Sedan gick jag in till apotket och hämtade ut "sista" burken Alvedon på det här receptet. Jag har haft slut på alvdon i en och en halv månad och knakar och knastrar både här och där, så jag tog en 100 av mina icke existerande matpengar, för att betala porto o medicin. Har jag levt på kaffe o luft sen i november, klarar jag mig en månad till.

Det var friskt ute. Jag frös inte om armar o ben, men *piiiip* vad det bet i ansiktet.
Skönt att ha kattmat och kattsand hemma en tid framöver igen. För utan katt hade jag nog inte orkat sitta här idag, även m hon är ett "hår av hin" ibland. :heart Igår var en fd bukekompis hemma hos mig o klippte klorna på fröken katt och fjäskade med godis till henne men då låg hon långt från oss. Vi fikade en stund och då kom Minnie smygande och fick lite godis och gos. Innan "N" gick fick även jag lite "godis"... "nån jordgubbslikörtjosan" och lite spaprodukter, rengöring, krämer och annat "ta hand om mig själv"-grejs... :heart Jag blev jätteglad, för det.

Trött i stort sett jämt för närvarande, troligen för att jag äntligen får göra något vettigt på vardagarna och träffa lite folk. Men sova om nätterna? Det är överkurs tydligen.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Störiga saker vi stör oss på, del 33
  • Inredningstråden, del 2
  • Att bjuda någon?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp