Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får hon aldrig belöning när hon liggmarkerar i spåret?
Fast jag antar att du jobbar med föremålsintresset och även att dra/kampa med henne??? Eller var det första gången på MH:t?
Fast jag har sett en hund på 4 år som ALDRIG fått dra i något som sög tag i trasan och de kunde i princip svänga runt 40 kg hund i luften... Alla på plats trodde att det var väl inövat, jag känner matte och vet att hon aldrig aldrig aldrig låtit honom dra i något (eftersom hon var av den övertygelsen att det förstörde hundens mun)
grattis! och vad söt hon var när hon stal spökets luva![]()
Nu förstår jag inte alls hur du menar
Vem vill INTE äga en Bråka, det är frågan det![]()
Hon är en kleptoman! Jag hittade bokstaven "J" (julprydnadssaker, har ju även U L och G O D..) under soffan idag. Hur den kommit ifrån köksfönstret och dit vet bara Bråka ...![]()
Ha haJag vill inte, jag vill inte
![]()
'En malletik som kryper för en sheltie
Ge mej min älskling istället om du ska rea ut dom![]()
Förstår att du är nöjd med det MH'et.
Jag skulle själv vilja ha en hund som avreagerar sig och inte bryr sig om tex dumpe vid passager, men å andra sidan skrev du ju själv att din hund biter i allt![]()
Det är Sheltien det är fel på, INTE min malle!![]()
Nä nu förstår jag inte? Sheltien har ju bara fått smak på mallepäls?Och ett ego som en elefant på kuppen när hon nu kan skrämma någon
![]()