padd under ridbandage?

Spirit

Trådstartare
Skall in till h**ks & shoppa inne malmö idag när jag ändå skall besiktiga hästtransporten i samma stad.

Nu undrar jag..

Skall man ha padd under ridbandagen eller man lindar direkt på benet?
Är väldigt osäker på vilket...

samt: förslag på en snygg färg till en lite rödbrunt sto m rådjursögon och svart man, svans & ben

Är lite inne på vinrött.. :confused:
 
Jag använder alltid paddar! Men du kan linda utan om du använder fleecelindor och är HELT SÄKER på att du lindar absolut jämnt.
Misstänker att åsikterna går isär här, men jag skulle inte ta några risker... :crazy:
 
Jag lindar också alltid med paddar, kan ibland få för mig att hoppa över dem när jag lindar stallbandage, men aldrig ridbandage. Jag har ett rödaktigt sto också, hon passar väldigt bra i mörkblått.
 
Så ser min häst också ut, men vinrött passar hon INTE i, det skär sig som :devil:...

Jag kör med grått, svart och vitt, men blått är ju snyggt, och grönt. :)
 
kanske skall ta hästen med i transporten, hon gillar kanske att åka i bromsprovaren?? :D

så kan man fylla famnen med olika färger på benlindorna o gå ut och prova o även släpa ut en expedit som smakråd??

Det skall jag nog göran :D :banana: :banana:
 
Jaaa, tänk om man kunde göra så... ;)
Det borde verkligen vara enklare att shoppa MED hästen! Tänk vad man skulle spara tid och pengar på att kunna prova allt på hästen, direkt i butiken!

Så vill vi ha det!! :banana:
 
Jag har alltid paddar, oavsett vilken typ av lindor jag har. Det skyddar ju så oerhört mkt bättre!!!!!!!!!
 

Liknande trådar

Hästvård För snart 6 veckor sen fick min gamla underbara ponny vandra vidare.:( Tillsammans med henne gick en äldre ponny som vi prova släppa...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
13 357
Senast: Legolaz
·
Avel Jag funderar på att ta föl på mitt sto nu till våren men då jag är väldigt grön vad det gäller avel tänkte jag höra ifall ni skulle...
Svar
13
· Visningar
1 306
Senast: QuickStar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp