paddar som itne glider??

okej.. för nu har ja såna skumgummi med filt över..(typ) å dom glider skitamkt :crazy:
 
väldigt få paddar glider om man kan linda benen rätt, har du problem med glidande paddar kanske du skall be någon expert om hjälp och lektioner i att linda ben så att du itne lindar sönder sin häst
 
lindar rätt hårt, har testat linda hårdare.. men d funkar inte ... vet itne va du har får paddar , men mina var jättebilliga (aldrig mera asså), går itne å tvätta i maskinen heller :mad: men men.. ska testa å linda hårdare :D
 
Det finns bra paddar i ett geleliknande material. Ser ut som ett fint rutnät, går att kyla för svalkande effekt. Glider garanterat inte. Verkar stötdämpande (enligt tillverkarna), den stötdämpningen kan ju bara verka för slag utifrån...

Men jag tror på produkten som sådan.
 

Liknande trådar

Utrustning Har en hoppsadel som glider fram på hästen, märks främst just när vi hoppar. Sadeln är utprovad av sadelprovare med bra rykte. Har ni...
Svar
6
· Visningar
559
Senast: Silje
·
Utrustning Jag har ett i-landsproblem med att mitt fina pannband gärna flyttar sig upp och ner längs sidostycket/nackremmen (micklem-kopia) när...
Svar
5
· Visningar
947
Utrustning Håller på och provar ut ny hoppsadel till min häst och hon trivdes superbra i en Prestige Roma Jump. Vi fick den ändrad till rätt...
Svar
12
· Visningar
861
Utrustning Då var det dags att se över sadelsituationen igen, då vi fått problem med svullnad och ömhet vid mankbasen. I väntan på att sadlarna...
Svar
6
· Visningar
966

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp