Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Använder ni padd, varför/varför inte, vad tycker ni om padden och att använda den, tycker ni den kan användas för mode, o.s.v o.s.v! Diskutera och lägg gärna upp bilder!
Jeg er imot å benytte den som et "moteplagg". Den har et formål, og dette synes jeg den skal brukes til
Har deltatt på salkurs med en ordentlig sadelekspert. Han mente at padden kun skulle brukes som en midlertidig løsning hvis hesten var under opptrening, slik at padden "fylte i det som manglet" under salen, til hesten har bygd opp seg med muskler i salleiet.
Ellers er padden fin å bruke under en sprangsal. Saleksperten (jeg lærte av) mente at en hest skal ha en bitteliten storlek større bomvidde på en hoppsal, enn på en allround/dressyrsal. Dette fordi hesten "utvider" seg litt i salleiet under spranget. Ved å bruke en større bomstr. og pad, får hesten mer "frihet" under salen. Det høres jo veldig fornuftig ut, så jeg velger å tro på denne påstanden.
Dette er hva jeg har forstått og lært ihvertfall. Tror nok mange bruker padden fordi den er snygg under sadelen. Kunne aldri drømme om å putte en pad under salen min bare fordi det ser bra ut! Näääe! Det blir jo trangt og ont ju!