Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
har ju svårt att säga nej pga mitt funktionshinderJag är rak och ärlig och berättar för vederbörande om det är något som jag inte uppskattar. Sen kan det vara vad som helst som är oönskat men jag ser tydlighet och kommunikation som väldigt viktigt.
har ju svårt att säga nej pga mitt funktionshinder
har försökt idag med min områdeschefDå antar jag att du har någon form av chef, handledare eller liknande som får hjälpa dig.
har försökt idag med min områdeschef
hen fattade inte...
att han hela tiden stöter på mig på jobbetVad är problemet enligt dig och vad är det som din chef inte förstår?
Kanske kan det hjälpa om du skriver ner det du upplever som ett problem och lämnar det till din chef?
att han hela tiden stöter på mig på jobbet
tjatar om att gå ut och ha "kul"
Om du är med i facket kan du vända dig dit. Kolla om ni har något fackligt ombud på arbetsplatsen. Det han gör är absolut inte okej. Om du inte får hjälp av din närmaste chef kan du gå till hens chef och påtala problemet och säga att du inte fått hjälp av din närmaste chef.att han hela tiden stöter på mig på jobbet
tjatar om att gå ut och ha "kul"
ska göra det på onsdag dåDå tycker jag att du ska prata med din arbetsledare och be denne om hjälp![]()
blir det på onsdag, då jag är ledig sön-tis. Pratar med chefen förstOm du är med i facket kan du vända dig dit. Kolla om ni har något fackligt ombud på arbetsplatsen. Det han gör är absolut inte okej. Om du inte får hjälp av din närmaste chef kan du gå till hens chef och påtala problemet och säga att du inte fått hjälp av din närmaste chef.