Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kollar runt lite och har hittat några, får se vilken det blir.
Så då passar jag på att kolla runt lite på ev. hingstar.
Pål Even hittar jag ingen info på i år, men stammen Elding + Solbergstjerna direkt!
Det är betäckningsäsong snart så lite framförhållning måste man ju ha även om man inte har köpt en än...
Den ena tror jag Pål Even skulle passa, men den andra är efter Elding så då går det inte. I såna fall man kanske skulle ta en Faksen-son då han själv är fullbokad i år.
Vet ej mycket om hingsten men har haft en avkomma till honom! Det var den minsta häst jag sett, såg ut som en b-ponny dum var han också, travade järnet efter skogsvägarna tills det gick så fort att han galopperade i svängarna, bulade ner skallen och vägrade stanna Gick det nån före mejade han ner dem, alltså sprang över ekipaget så att vagnen välte och han kom lös
Men men han gick premielöpet som första kallblod i sverige det året och gick sen hem till ägaren i norge och jag tror inte det har blivit nåt där?! Ska kolla upp det förresten.
mvh jesse
Juridik & Ekonomi
Jag har hamnat i lite av en soppa med en hemsida jag handlat på. Först dröjde varorna, de kom först när jag pausat fakturan på Klarna...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...